Track record

Succesvolle campagnes

Tintag-foreverfunding

WaterDrop-funded

typhoon-final

 

kanaalpop crowdfunding

Make-Plastic-Fantastic

Studentenprojecten

Upwear

Referenties

Enkele organisaties en bedrijven die gebruik hebben gemaakt van de workshop mogelijkheden.

crowdfunding_universiteit_leiden_logo

 

YESDelft_crowdfunding_logo

ghrd_crowdfunding-logo

 

LCI emblem_2C_287+7406

 

IVN_crowdfunding_logo

 

STARTUPeindhoven_crowdfunding

fit_crowdfunding_logo

 

crowdfunding_hub_logo

 

crowdfunding-workshop-english

 

crowdfunding-workshop-6x4

gastcollege crowdfunding

 

Masterclass_crowdfunding_YesDelft

Wat vinden deelnemers van de masterclasses, workshops en trainingen?

 

“Frank Ulrich” Founder Here I Am – International Management”

Ik heb nu beter inzicht in de spreiding van de activiteiten (pre campagne, doorlooptijd, post-campagne). Dat er een duidelijk onderscheid is in typen crowdfunding. Wat de gemiddelde bedragen en succespercentages zijn. Verder hoe je een crowdfunding project opzet en opbouwt. Dat mensen bijdragen aan mensen en dat je gebruik kan maken van lokale sponsoring. Ook dat je een gemiddelde campagneperiode kan aanhouden voor. Hoe je werkt met het 7 stappen plan. En tot slot dat “meten = weten”. En dat het aspect Crowdcaring belangrijk is. Communiceer over successen!

[

“Michiel Zwerus” Ondernemer -Door de Masterclass heb ik inzicht gekregen in de stappen naar een plan voor een goede start van mijn campagne. Ik ga dit toepassen voor mijn platform app om jongeren te helpen met werk en woonruimte.

 

 

 

 

Leave a Reply 0 comments

Leave a Reply: