Succesvolle campagnes
Studentenprojecten
Referenties
Enkele organisaties en bedrijven die gebruik hebben gemaakt van de workshop mogelijkheden.
Wat vinden deelnemers van de masterclasses, workshops en trainingen?
“Frank Ulrich” Founder Here I Am – International Management”
Ik heb nu beter inzicht in de spreiding van de activiteiten (pre campagne, doorlooptijd, post-campagne). Dat er een duidelijk onderscheid is in typen crowdfunding. Wat de gemiddelde bedragen en succespercentages zijn. Verder hoe je een crowdfunding project opzet en opbouwt. Dat mensen bijdragen aan mensen en dat je gebruik kan maken van lokale sponsoring. Ook dat je een gemiddelde campagneperiode kan aanhouden voor. Hoe je werkt met het 7 stappen plan. En tot slot dat “meten = weten”. En dat het aspect Crowdcaring belangrijk is. Communiceer over successen!
[“Michiel Zwerus” Ondernemer -Door de Masterclass heb ik inzicht gekregen in de stappen naar een plan voor een goede start van mijn campagne. Ik ga dit toepassen voor mijn platform app om jongeren te helpen met werk en woonruimte.